Influencer marketing

01.
Hoe zit het nou?

Van micro tot marco influencers

influencer marketing is een vorm van marketing waarbij de focus ligt op bepaalde personen met een online bereik. Dit kan 1 iemand zijn met bijvoorbeeld 100.000 volgers of meerdere mensen met 5000 volgers. Als we praten over meerdere mensen met een kleiner bereik praten we over micro influencers. In de praktijk uit dit zich in winacties of gesponsorde content met bijvoorbeeld een link naar een bepaald product

02.
Naamsbekendheid

Wat heb ik aan influencer marketing?

Een succesvolle influencermarketing-campagne wordt uitgevoerd in samenwerken met een influencer die in contact staat met de doelgroep van je merk. De volgers van deze influencers hebben een bepaald interessegebied. Hierdoor is de efficiëntie van de campagne groter

03.
De aanpak die werkt

Influencer marketing uitbesteden

Bij het uitbesteden van influencer marketing kun je rekening houden met een verschil in kosten. Deze kosten zijn namelijk afhankelijk van de volgers van de influencer. Je kan je voorstellen dat het inhuren van een influencer met 1.000.000 volgers meer kost dan het inhuren van een influencer met 50.000 volgers

Wij zorgen dat je website beter gevonden word op Google

Afspraak maken
Chat openen